IRS.6740.760.2021 Mława 18.10.2021r.
Zawiadomienie
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 oraz art. 163 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z późn zm.),
zawiadamiam ,
że w dniu 08.10.2021 r. Na wniosek inwestora (DANE ZANONIMIZOWANO) zostało wszczęte na żądanie strony postepowanie administracyjne w sprawie:
- Budowa dwóch budynków inwentarskich- chlewni rusztowych do odchowu tuczników o liczbie stanowisk 985 sztuk każdy wraz z obiektami towarzyszącymi - ob. kat. II na działce o nr ewid. 248 położonej w m. Gradzanowo Włościańskie, gm. Radzanów
Pouczenie:
W związku z powyższym informuje się, w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia. Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że stronie postępowania przysługuje prawo przedstawienia dowodów, składania wyjaśnień oraz przeglądania akt sprawy w w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Na podstawie art. 41 § 1 i § 2 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO.
Realizując obowiązek wskazany w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 ze zm.), dalej jako „RODO" informuję, iż:
1) administratorem Pana(-i) danych osobowych jest Starosta Mławski z siedzibą w Starostwie Powiatowym, ul. Władysława Stanisława Rejmonta 6, 06-500 Mława, adres mailowy starostwo@powiatmlawski.pl;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych to: iod@powiatmlawski.pl;
3) Pana(-i) dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem;
4) podstawa prawna przetwarzania danych to: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 poz. 256 ), Ustawa Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333);
5) odbiorcą Pana(-i) danych osobowych będą strony postępowania administracyjnego, uczestnicy procesu budowlanego, organy lub jednostki uzgadniające, organy wyższego stopnia;
6) Pana(-i) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej/Pana(-i);
7) Pana(-i) dane osobowe będą przechowywane przez okres uregulowany rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwach zakładowych (Dz. U. 2011 nr. 10 poz. 67ze zm.);
8) ma Pan(-i) prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania. W postępowaniach administracyjnych i czynnościach urzędowych nie przysługuje prawo do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
9) ma Pan(-i) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;
10) podanie przez Pana(-ią) danych osobowych jest obowiązkowe. Jest Pan(-i) zobowiązany do ich podania, nie podanie danych osobowych będzie skutkowała wezwaniem do ich uzupełnienia, a w przypadku nie uzupełnienia pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.:
11) Pana(-i) dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Sprawę prowadzi Michał Krawczyk (tel. 23 655 29 13).
Otrzymują:
Sporządził:
MK/MK