w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm..), na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach operacji Scalenie gruntów i zagospodarowanie poscaleniowe części wsi Marysinek, Rudowo i Budy Matusy – budowa dróg transportu rolnego i przepustów na rowach melioracyjnych.”
„Zamawiający” – Starostwo Powiatowe w Mławie , ul. Reymonta 6
06-500 Mława,
tel. (23) 654-29-00, fax. (23) 655-26-22,
godziny urzędowania: 8 - 1600
- NIP: 569-158-28-39, REGON: 130381607
- strona internetowa: www.bip.powiatmlawski.pl
e-mail: starostwo@powiatmlawski.pl
zaprasza do złożenia ofert cenowych na: : pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach operacji Scalenie gruntów i zagospodarowanie poscaleniowe części wsi Marysinek, Rudowo i Budy Matusy – budowa dróg transportu rolnego i przepustów na rowach melioracyjnych.”
II. Opis przedmiotu zamówień
1. Specyfikacja głównych wymagań
2. Termin wykonania zamówienia – od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień 15.09.2014r.
Świadczenie usług obejmuje okres do faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi zamówienia.
3. Opis przedmiotu zamówienia – „pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach operacji Scalenie gruntów i zagospodarowanie poscaleniowe części wsi Marysinek, Rudowo i Budy Matusy – budowa dróg transportu rolnego i przepustów na rowach melioracyjnych.”
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności – wymagane osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej i specjalności mostów .
4. Wykonawca jest związany ofertą 20 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
2) oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Dokument, o którym mowa w ust. l pkt 2 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i
wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w sprawach proceduralnych i merytorycznych są
Stanisław Michaluk – tel 23/655-26-64
Jolanta Gołębiewska – tel. 23/654-33-11
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 800‑ - 1600
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Starostwo Powiatowe w Mławie – ul. Reymonta 6
w terminie do 16.07.2014r. do godz. 1000
lub faksem 023 655 26 22 lub e-mailem potwierdzone następnie
w formie pisemnej.
o godz. 1030 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne
VII. Opis sposobu obliczania ceny
2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena winna zawierać wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert.
CENA-100%
IX. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia miedzy Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 2 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
5. W prowadzonym postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki do SIWZ
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
ZATWIERDZAM: w/z Starosty Barbara Gutowska Wicestarosta
04.07.2014(data i podpis)
Załącznik Nr 1do zm. IWUZ
Pieczęć adresowa Wykonawcy
„pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach operacji Scalenie gruntów i zagospodarowanie poscaleniowe części wsi Marysinek, Rudowo i Budy Matusy – budowa dróg transportu rolnego i przepustów na rowach melioracyjnych.”
za cenę netto: ............................................................................... złotych,
słownie:............................................................................................ złotych
w tym stawka należnego podatku VAT .............. % ……………… złotych
za cenę brutto:................................................................................. złotych,
słownie:....................................................................................... złotych
2. Przedmiot zamówienia wykonamy po podpisaniu umowy, w terminie określonym w umowie.
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
……………………… podpis i pieczęć Wykonawcy
Załącznik nr 2 do IWUZ
Imiona ...............................................................................................................................
Nazwisko ...............................................................................................................................
Nazwa Firmy ...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
Adres ...............................................................................................................................
Niniejszym zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) oświadczam(y), że firma którą reprezentuję (my):
a także:
Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargowymi i przyjmuję(my) je bez zastrzeżeń;
Oświadczam(y), że złożona oferta została sporządzona samodzielnie, niezależnie od pozostałych uczestników postępowania;
Osobą upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:
................................................................................................................................................
...................................................
(data i podpis osoby uprawnionej
do reprezentacji Wykonawcy